Klantervaringen
Sinds de oprichting van Doelgroepbereikt.nl zijn verschillende samenwerkingen ontstaan (250+) tussen B2B en B2C bedrijven. Graag geven je inzicht in een aantal samenwerkingen en welke resultaten zijn behaald. De diensten die zijn ingezet voor het behalen van de resultaten zijn: social media beheer, website bouw en LinkedIn marketing.
Arjen & Rica Stienstra
Voor Stienstra Joure, familiebedrijf opgericht in 1978 met passie voor tegels en sanitair, zijn we sinds maart 2022 gestart met een samenwerking. Het doel van de samenwerking is top-of-mind zijn onder de doelgroep, met behulp van organisch verkeer. Dit doen we door de volgende middelen in te zetten:
- Social media beheer: Facebook, Instagram & Pinterest marketing;
- Vindbaarheid website boosten met behulp van bloggen en linkbuilding;
- Schrijven en ontwerpen maandelijkse mailing.
Ervaring bedrijf:
''Onlangs een samenwerking gestart met dit bedrijf. Er is duidelijk wat er van elkaar wordt verwacht, ze zoeken goed uit waar je meer uit kan halen wat betreft Social Media en helpen je om dit te realiseren. Kortom: een hele fijne samenwerking!''
David de Jong
ABCuitbouw uit Grootegast (onderdeel van ApollBouw) vroeg ons om een nieuwe website te bouwen. Bij het bouwen is gekeken naar de klantenreis van de doelgroep. Welke stappen leggen zij af wanneer ze tot een aanvraag voor een uitbouw komen? Met behulp van overtuigende webteksten, foto's, video's, E-books, en andere visualisaties de bezoeker meegenomen in de toegevoegde waarde van ABCuitbouw.nl.
Bekijk de website: www.abcuitbouw.nl
Ervaring bedrijf:
''Doelgroepbereikt heeft onze website gemaakt met daarop een mooie timelapse en een uitbouw-configurator. Ze denken mee in mogelijkheden en communiceren en handelen snel. Op Doelgroepbereikt kun je bouwen. Altijd paraat voor raad en daad. Door de samenwerking met Doelgroepbereikt hebben wij een fantastische website en is onze online vindbaarheid aanzienlijk verbeterd.''
Nathan Toes
Met Noovids DJ & evenementen uit Waskemeer zijn we sinds begin 2021 een samenwerking gestart. In deze zijn we als samenwerkingspartner verantwoordelijk voor:
- Bouwen van een nieuwe website;
- Vindbaarheid website boosten met behulp van bloggen en linkbuilding;
- Social media campagnes gericht op meer websitebezoekers en klantafspraken.
Ervaring bedrijf:
''Fijn bedrijf om mee samen te werken, altijd open en eerlijk en denken graag met je mee!
1 jaar geleden ben ik in contact gekomen met Doelgroepbereikt.nl. Vanaf het begin was er een goede klik met de heren. Dit heeft mij destijds doen besluiten om een website te laten bouwen door hen. Met alleen een website, ben je er alleen nog niet, werd mij verteld. Naast de website is Sebas onder andere verantwoordelijk geweest voor social media campagnes om meer bekendheid en klantafspraken te genereren. Dit met succes, dat we onze campagnes zijn gaan opschalen met website boosten, waarmee de organische vindbaarheid van mijn website omhoog schoot.
Het samenwerken met Doelgroepbereikt beschouw ik als zeer aangenaam: korte lijnen, resultaatgericht en je kan voor al je vragen bij ze terecht.''
Nieuwe klanten bereiken met Social media?
- Vraag een social media scan aan
- Meet jouw prestaties en laat een plan van aanpak opstellen
- Plan bespreken onder het genot van een bakje koffie of thee
Erik Hofstee
Autohopper Hofstee vroeg ons eind 2020 om mee te denken over de manier waarop het bedrijf zijn zakelijke doelgroep kon bereiken. Om dit doel te verwezenlijken zetten we LinkedIn marketing in en delen we wekelijks berichten via het persoonlijke account en de bedrijfspagina. De mix tussen sympathieke en commerciële helpt om een naam op te bouwen en ervoor te zorgen dat je minstens zo aanwezig bent als collega's uit de regio. Naast LinkedIn content creatie, is in het verleden LinkedIn leadgeneratie ingezet voor het genereren van meer klantafspraken.
Ervaring bedrijf:
DAS ICT
Voor DAS ICT, zijn we verantwoordelijk voor meer zichtbaarheid en klantafspraken via LinkedIn. Iedere maand worden unieke en overtuigende teksten geschreven op basis van story telling en de expertise van het bedrijf. Storytelling staat voor het vertellen van persoonlijke ondernemersverhalen die mensen verbindt. Met behulp van deze schrijfvorm zorg je voor openheid, vertrouwen en verbondenheid bij de doelgroep. Naast content creatie op LinkedIn, is in het verleden de LinkedIn Leadgenerator ingezet voor meer klantafspraken.
Ervaring bedrijf:
''In 2020 was ik op zoek naar een marketing/social media bureau voor meer exposure in de regio. Met Doelgroepbereikt in contact gekomen, alleen liep alles een maandje of 2 uit door de wel bekende pandemie. Hierna met Damian gezeten om eens te kijken en af te tasten wie we zijn e wat we samen zouden kunnen. Dit was direct een goed en persoonlijk contact en de vraagstellingen werden ook goed begrepen. Ondertussen zijn we alweer 2 jaar verder naar volle tevredenheid van mij…ik hoop van hun 😊.''
''We begonnen met 6 posts per maand op LinkedIn, wat we nog steeds doen. DGB heeft de pagina’s netjes gevuld en toonbaar gemaakt van de profielen. Ook een keer gebruik gemaakt van de leadgenerator met bijbehorende mail verkeer. In 2021 heeft DGB de website compleet aangepakt/aangepast en gezorgd voor 4 fotoshoots om een image-base te creëren voor de posts. DGB is open, helder en goed om mee te sparren/brainstormen. Ook luisteren ze goed naar de vraag/wens om dat zoveel mogelijk vorm te geven (wat niet lukt ligt vaak aan techniek of wil van mij).''
Van ons uit een zeer geslaagde samenwerking en een hele goede relatie welke we nog lang hopen door te zetten.''
Stefan ten Hoor
In 2021 zijn we in contact gekomen met de heren van Markant Kozijnen. Dit bedrijf dat sinds 2020 is gestart met het aanbieden van moderne en innovatieve producten, vroeg ons om een website te bouwen. Een website met als doel om de doelgroep in één oogopslag te overtuigen van de bijzondere producten die het bedrijf levert en monteert. Zo gevraagd, zo gedaan. Inmiddels is het bedrijf (mede dankzij de website) gegroeid tot een bedrijf met 7 man personeel. Naast het bouwen van de website, zijn we voor de langere termijn bezig met het boosten van de vindbaarheid in zoekmachines. Met behulp van bloggen, landingspagina's en linkbuilding groeit het aantal bezoekers structureel.
Bekijk de website: www.markantkozijnen.nl
Ervaring bedrijf:
'Sinds het begin van Markant Kozijnen is Doelgroepbereikt betrokken geweest bij de bouw van onze website. Sebastiaan heeft als start ons helemaal geïnventariseerd met bijvoorbeeld wat voor stijl wij wilden, wat onze doelgroep is en waar wij voor staan. Aan de hand van deze gegevens heeft Doelgroepbereikt een fantastische website voor ons gebouwd waar wij tot op de dag van vandaag blij mee zijn. Sinds 3 maanden verzorgt Doelgroepbereikt onze vindbaarheid op Google wat niet meer te missen valt deze dagen. Wij zijn erg te spreken over de werkwijze van Doelgroepbereikt. Wij houden van een persoonlijke aanpak en korte lijnen en dat is wat Doelgroepbereikt doet. Wij zullen in de toekomst nog veel zaken met elkaar blijven doen.''
Maarten Hof
Voor Mixer2Rent.nl is een compleet nieuwe maatwerk website gebouwd. Een website met als doel om het huren van betonmixer mogelijk te maken, vanuit een centrale webwinkel omgeving. Tijdens het bouwen van de website is rekening gehouden met de look-of-feeling van Wierda Hybrid en Werken bij Wierda. Deze bedrijven zijn onderdeel van Wierda bedrijfswagens. Naast het bouwen van de Mixer2Rent waren wij tevens verantwoordelijk voor het bouwen van de laatst genoemde websites.
Bekijk de website: www.mixer2rent.nl
Bekijk de website: www.wierdahybrid.nl
Bekijk de website: www.werkenbijwierda.nl
Ervaring bedrijf:
''Afgelopen jaar hebben de mannen van Doelgroepbereikt.nl ons volledig ondersteunt met de bouw van ons online platform. Damian heeft het voor elkaar gekregen om Mixer2Rent online strak neer te zetten. We zijn begonnen met een aantal ideeën die door Doelgroepbereikt vertaalt zijn in een online omgeving waar onze klanten terecht kunnen.
Het eindresultaat spreekt voor zich!''
Beter zichtbaar zijn op Social media?
- Vraag een social media scan aan
- Meet jouw prestaties en laat een plan van aanpak opstellen
- Plan bespreken onder het genot van een bakje koffie of thee
Hayco & Pieter
Maxtotaal.nl uit Franeker, dé webshop met een ruim assortiment aan huishoudelijke apparatuur en elektronica voor zowel de hobbyist als professional. Maxtotaal is een vaste klant sinds het begin van social media marketing bij Doelgroepbereikt.nl. Voor dit bedrijf zetten we onder andere social media adverteren en content creatie in. De combinatie van deze twee diensten zorgt voor directe verkopen en het bouwen van een fan base. Het aantal volgers op Facebook staat inmiddels op 1.600 volgers.
Ervaring bedrijf:
''Wij ervaren de samenwerking met Sebas van Doelgroepbereikt als heel goed. Sebas is nauw betrokken bij ons en ons bedrijf om alles er uit te halen wat mogelijk is. Eens per kwartaal bespreken we alle lopende zaken en kijken we vooruit met het plannen van bijvoorbeeld de seizoen campagnes. Dit werkt voor ons heel goed. Door het jaar heen hebben we een vast assortiment maar in de seizoenen doen we ook mee met de handel die op dat moment goed loopt. Door ook de campagnes op Facebook en Instagram hier op af te stemmen merken we dit in de verkopen in onze webshop.''
Dennis de Wilde
DIM hovenier is een hoveniersbedrijf gevestigd in Leek. Een club enthousiaste professionals met een gezamenlijke passie voor mooie tuinen ontwerpen, aanleggen en onderhouden. Combineer dat met de wens om telkens weer “out of the box” te denken en daar is de basis van DIM Hovenier. Met een gedreven team van groene vingers ontzorgen en laten ze klanten genieten van een droomtuin.
Ons team is gevraagd om de vindbaarheid op sociale media en websites te vergroten onder de doelgroep. Hiervoor hebben we de volgende diensten ingezet:
- Website bouwen: DIM hovenier
- Social media advertenties campagnes voor meer aanvragen en vullen van vacatures.
- Vindbaarheid website: met behulp van linkbuilding, bloggen en conversie- en op page optimalisaties.
Naast het bouwen van dimhovenier.nl, zijn we verantwoordelijk voor het bouwen van de websites: DIM houtbouw & DIM groen.
Ervaring bedrijf:
''De vraag naar hoe we online vindbaar kunnen worden, meegaan met de tijd en hoe kunnen we onszelf ontlasten?
We willen allemaal zoveel, en denken dat we heel veel zelf kunnen. Geleerd, doe waar je goed in bent en besteed het andere uit.
Echter zijn we er achter gekomen door samenwerking en inschakelen van doelgroepbereikt dat we eigenlijk ook gewoon niet zonder deze mannen kunnen. Korte lijntjes en snel schakelen is een topper bij hun. Snel bellen of spraak memo's sturen en het word opgepakt.
Doelgroepbereikt heeft voor ons drie websites gebouwd, dimhovenier/dimgroen/dimhoutbouw. Ondertussen zorgen hun ervoor dat alles up to date is en vernieuwing op de sites doorgevoerd worden.
Daarnaast pakken ze geregeld onze socials over om hierin sturing te geven en hulp aan te bieden waar we dat nodig zijn.
Ga zo door mannen!''
Samjelle Gentner
Epoxywerk is een gerenommeerd specialist in de creatie van op maat gemaakte tafels in epoxy. Met hun gedetailleerde ambachtswerk en oog voor esthetiek produceren ze prachtige meubelstukken die zowel uniek als duurzaam zijn. Epoxywerk staat bekend om hun buitengewone kwaliteit en de capaciteit om de wensen en verlangens van hun klanten werkelijkheid te maken.
In onze samenwerking met Epoxywerk hebben we eerst een geheel nieuwe website en webshop gebouwd. We zorgden ervoor dat de website visueel aantrekkelijk was, met een sterk focus op hun prachtige epoxy tafels, en dat de gebruikservaring optimaal was voor de bezoeker. Hiermee creëerden we een online platform dat recht deed aan het uitzonderlijke vakmanschap van Epoxywerk.
Daarnaast hebben we gewerkt aan de zichtbaarheid van de website. Door middel techniek, content en effectieve online marketingstrategieën helpen we Epoxywerk om hun doelgroep efficiënter te bereiken en hun online aanwezigheid aanzienlijk te verbeteren.
Ervaring bedrijf:
"Zeer fijn bedrijf op mee samen te werken. Ze hebben erg veel verstand van hun vak. En realiseren elke wens die je hebt uit tot werkelijkheid."